jobb idag med mina dementa

2009-08-24 10:50:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


precis vaknat, ensam igen. Robin går ju i skolan nu och börjar åtta på morgonen och då går inte jag upp. men jag ska alldeles snart gå upp och göra mig iordning för att åka och jobba klockan ett på patriks hill med mina dementa.

Denna helgen har varit bra, den har gått fort men haft otroligt roligt. I fredags var jag i tyskland hela natten. kom hem på eftermiddagen och la mig två timmar och sov och vid sex så spelade vi poker hela gänget här hemma. sen kom maddis och vi åkte in till stan och dansade och drack på tre hjärtan. Sedan åkte vi hem jag och robin och var hemma vid halv fyra tiden. Igår, söndag så städade vi hela robins bil och bytte omklädning till säterna och nu ser det ut som en helt ny bil och på eftermiddagen grillade vi med revben, kotletter, kroketter & sås. mums i det fina vädret.

hoppa in i duschen nu.
hörs ikväll!

Kommentarer
Anonym

Hur går det på det nya jobbet? trivs du?

kramar

2009-08-24 18:11:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu