nattlig promenad hem

2009-08-15 11:40:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


går kvällen bestod av först med middag i stan med pappa, bettan, syster och pappas kompis. åt kycklingvingar som var riktigt gott.. vi gick sedan vidare till harrys och tog några glas där innan vi gick vidare till the corner.. ni som är uppvuxna i Halmstad vet att the corner tidigare hette penny lane och var en 40+ bar.. men inte nu längre.. när vi kom in där var det människor i 18 till max 20 års åldern. pappas favorit ställe var nu förstört med dagens fjortisar i kortkort och smink ända över öronen.. pappa var riktigt besviken för det är sant det han säger.. det finns ingenting för dom längre föruom bond, men vem fan går dit.. jävla snobb ställe. iallfall.. vi gick sedan vidare till bm där vi tog några drinkar och sedan begav sig pappa och bettan hem,.. själv stannade jag kvar och mötte upp carro och vi gick vidare till the corner och tre hjärtan.. där vi träffade min kusins kompisar och fortsatte att festa till det med dom när carro skulle hem vid två tiden. Slutade med att jag och älskling gick hem tillsammans i natten.

ikväll blir det fest igen.. till min kära tess som jag inte träffats på evigheter sedan. hon har hyrt lokal och det ska bli super mys. träffa mina tjejer igen.. förutom min julanta som inte kommer vara med ikväll.. kommer vara en tom plats älsklingen min, men vi tänker på dig, och det vet du. Vi finns kvar här när du kommer hem.. jag står och väntar på dig :)

nu ska jag försöka sova någon timme eller två till så jag orkar med ikväll.
man mår som man förtjänar som sagt var..

/ emelie

Kommentarer
i huvudet på thåström http://yellowladie.blogg.se/

önskar jag var där också!!!!!! älskar dig saknar er

2009-08-15 19:13:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu