nyslingad och fräsch

2009-08-14 20:02:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


min maddis har varit här hela eftermiddagen och trixat och fixat med mitt hår. äntligen blev det färdigt och jag blev super duper nöjd. åhh Madelene Persson, min stjärna. du är så duktig.. nu har jag gjort i ordning sminket och tagit på mig hyfsade kläder.. inga högklackade idag.. fick mina små fötter nog av förra helgen.. så denna helgen blir det tygskor. men förhoppningsvis ska det också bli super duper bra. nu måste jag göra iordning det sista för att sedan bege mig mot staden.. här lägger jag in en precis nytagen bild på mitt hår.

/ emelie


Kommentarer
i huvudet på thåström http://yellowladie.blogg.se/

du är SÅÅÅÅ vacker!!!!

2009-08-14 20:20:01

Hejhej :)



Vilken fin blogg du har :)



Kraam ♥

2009-08-18 11:08:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu