sömnbrist

2009-08-18 05:10:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag sänder ett nattligt inlägg.. vaknade runt två och hade fruktansvärt ont i magen.. går runt i rummet och hoppas det ska gå över och det slutar med att jag får springa in på toaletten och spy istället. maginfluensa? vill verkligen inte vara sjuk. varken orkar eller har tid.. har så himla mycket annat som snurrar runt i mitt huvud för tillfället. Iallfall.. har inte kunnat sova sen dess så har gjort en förändring på min blogg.. ändrat färger och headers och lite smått.. tycker det blev bra till slut iallfall.. imorgon blir det ut till företagen och prata om mina jobbansökningar och vid fyra åker vi till malmö för att gå på trav. super! Ska försöka hinna svänga inom farmor imorgon med och hälsa på henne en snabbis.. men eftersom jag inte sovit i stort sett på hela natten ska det bli intressant att se när jag vaknar imorgon.

älskling ligger bredvid mig och sover har han gjort sen elva igår kväll. han måste gå och lägga sig i tid nu när han har börjat studera igen. Han har börjat studera på högskolan och det ska han göra i fyra år, enligt mig.. fyfan. sätta sig vid skolbänken i fyra år.. det räcker ett och ett halvt för mig nästa höst. men det blir ju att jag och robin tar examen nästan samtidigt istället.

nu ska jag försöka samla mina tankar och iallfall försöka sova.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu