städfreak

2009-08-18 13:35:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


inte sovit någonting i natt men ändå pigg som en sol. Började städa mitt rum som alltid, verkligen alltid ser ut som en katastrof.. tvättat fyra maskiner med mina kläder som legat utspritt över hela golvet och snart är jag färdig. sista maskinen inne nu. Så jag har blivigt ett riktigt städfreak, så är det när man är arbetslös. Jag har absolut ingenting att göra om dagarna så nu fick det bli att städa och göra det fint här.. riktigt stolt över mig själv om jag ska vara ärlig.

Nu blir det snart att hoppa in i duschen och göra mig färdig för eftermiddagen. För vid fyra så åker vi ner till malmö på trav. det ska bli super roligt var jätte längesedan eftersom det varit uppehåll i Halmstad.

Känns lite deprimerande nu när skolan börjar på torsdag för Halmstads gymnasieelever. Själv har man inte skola mer och det känns som något fattas. Ångrar det som fan att jag struntade i skolan och skulle göra allt för att göra om det och ge 100 %. Nu är man arbetslös/arbetssökande men det känns förgäves. finns inga jobb och seriöst.. jag skulle jobba med vad som helst just nu, bara jag slipper sitta hemma. för jag tror snart att jag blir knäpp på mig själv. man har inget bestämt på dagarna och ligger och sover fram till två i istället.. sjukt deprimerande..

sara liljegren, saknar våran tid!

Kommentarer

du hade slutat uppdatera.. det var därför jag tog bort den. som de andras jag också har tagit bort. men jag ser nu att du har börjat uppdatera :)

2009-08-18 14:15:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu