detta är inte normalt.

2009-12-11 07:01:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


klockan är sju och jag är uppe? är hundvakt och hon väckte mig klockan sex? det är inte normalt för mig att gå upp så här tidigt.. är så trött att det gör ont i kroppen och nu ligger hon bredvid mig och sussar gott och jag är jätte pigg och kan inte sova.. gaah.. fredag idag och det blir utång med min sarah och madde. vi ska på någon konsert på b&b och det ska verkligen bli jätte mysigt. Sedan hur resten av  helgen slutar återstår att se. Nu ska jag se någon film och försöka blunda ögonen en stund!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu