I'm a beliver

2009-12-14 13:21:38 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


dagen består av att alldeles snart bege sig till stan och ta en fika med peter och micke och förhoppningsvis möta upp syster också! Senare ikväll är det dags att ta sig ner till ishallen.. har en liten fundering om att börja träna damhockey. fortfarande osäker eftersom jag suger extremt på att åka skridskor. Jag ska iallfall ner och titta på träningen och se hur det se ut, prata med tjejerna och tränaren.

tre stycken och snart blir dom fler kanske, Du borde passa dig för du tror och säger för det är mer än vad som egentligen är sanningen. Jag kan välja precis hur jag vill och du har en chans.. smart spelat.

Kommentarer

Hej!



Klänningen finns kvar och om som du ser så finns det ett stort intresse kring den. Hör av dig till min mail så blir det lättare för oss båda. :)



MVH

14/12

2009-12-14 17:36:22

Hej!



Klänningen finns fortf. kvar, vet ej ifall jag svarat till dig så förlåt ifall jag svarade två gånger =) Hör gärna av dig vid intresse till min mail :)



MVH

2009-12-16 19:20:11

Säljer kläder för bra priser :) Kika in på www.thelshop.blogg.se och se om du är intresserad av något !

2009-12-16 21:02:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu