jag hjärta dig om du förstår?

2009-12-18 12:56:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


det slutade med att jag somnade fem och då är dygnet vändt än en gång och jag vaknar klockan tolv. Pappa var ju lagom glad och grymtade i telefonen när han hörde att jag var nyvaken när han ringde och väckte mig. Nu kommer man snart till den stora frågan? vadfan har man på sig när det är snö? Vill ju känna fest känsla fast inte frysa, tror det blir pumps med strumpbyxa/jeans eller stövlar? hmm.. det tål att tänkas på! In i badet är ju iallfall första på listan! Ska lägga mig i ett bubbelbad och bubbla läääänge! Plus grymt skönt när man vet att det är iskallt ute!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu