kärleken?

2009-12-09 15:43:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis gjort mig i ordning med nytvättade kläder och är nyduschad, skönt! Snart kommer pappa och hämtar mig för vi ska äntligen få komma upp till farmor igen. Har inte varit där på en och en halv vecka för dom har haft vinterkräk sjukan och nu äntligen får jag hälsa på min älskade farmor.
Gjorde även om naglarna igår så nu är de fräscha och fina igen. var tvungen att göra om dom för de började lossna på kanterna och såg inte allmänt fint ut!

Känner en oro i magen som jag inte vet vad den betyder. pratat med alla möjliga vänner och alla säger likadant är det konstigt eller är det bara helt enkelt sanningen? åhh.. hatar detta och jag vet inte, vill du, vill du inte? prata med mig för guds skull människa!!


Kommentarer

Im here for you, baby! <3

2009-12-10 13:40:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu