säg ingenting till mig

2009-12-18 01:34:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


somnade åtta, blev väckt elva och nu är jag totalpigg och kan inte sova! Längtar faktiskt tills imorgon det blir utgång med moster om hon kommer ner.. eller utgång och utgång blir väl några öl på harrys sedan ska jag träffa min Emmah. grymt längesedan men vi ska spendera natten ihop & dansa bort det kalla! :) Ska dansa hela natten lång och glömma alla bekymmer sedan gå hem och lägga mig i en varm säng! Orkar inte må dåligt längre därför skiter jag i alla andra och kör mitt eget race.

imorgon blir det att sova ut så länge som möjligt. städa färdigt och göra nya naglar! :)
Nu ska jag sätta på friends och försöka sova så man kommer upp imorgon!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu