vinterland

2009-12-17 13:31:49 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


hela sverige är täckt av snö, snö är vacker men fyfasen vad kallt det är. När man ska ut och röka håller man på att frysa ihjäl så jag står med kroppen innanför och handen utanför. Så fast man är rökare behöver man inte frysa ihjäl man gör bara på bästa sätt. Två förmiddagar har jag tvättat och städat i hela huset. Så nu är sista maskinen tvätt inne och det är sköönt. Fast visserligen tiden går och man har något att göra om dagarna. Varit inne på arbetsförmedlingen och sökt alla rent ut sagt jävla jobb som finns där. Vill bara ha ett svar ha ett jobb och komma igång. orkar inte sitta hemma. Sen att man har delat ut sitt cv till halva stan gör inte heller någon skillnad. har visat mig, hälsat och allt man behöver. Men icke sa nicke inget svar iallfall!

Sitter just nu i köket och musiken spelas ur högtalarna. Ska  in i duschen nu och göra mig i ordning för dagen och se hur den slutar idag, man får hoppas på det bästa!

Kommentarer

ååh baby! Inte det lättaste idag alltså! :( Vill med bara ha ett jobb.. saknar dig <3

2009-12-17 14:44:00

i belive on you baby!

2009-12-17 20:47:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu