12 januari

2009-01-12 14:50:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


när jag vaknade imorse mådde jag prima. ingen feber kvar och det var det som tryckte ner mig rejält och gjorde att jag frös och mådde dåligt. Nu är det bara hosta och förkylning som är kvar men det försvinner med tiden. var nyss inne och tittade på hm:s rea och bestämde mig för att beställa ett par skor och ett par strumpbyxor. super duper fina. vill ha hem dom nu, för eftersom jag var sjuk i helgen blir det utgång dubbelt denna helgen. =) trav ikväll och det ska bli roligt var ett tag sedan jag var på trav så hoppas på turen och att det blir en bra kväll. det börjar klockan sex. innan dess ska jag hinna städa mitt rum och hinna ta ett varmt och skönt bad.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu