allt förändras

2009-01-20 23:15:42 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


alla försvinner från halmstad. alla har fått jobb någon annanstans och tror att den enda utvägen är att åka till ett annat land. jag har ett halvår kvar i skolan, jag vill inte heller stanna här.. men har inte så mycket val.Skolan kvar och vill ha en bra utbildning. men vill ändå inte stanna här själv, ensam... blir bara så arg. julanta åker om två månader det är som min halva försvinner. mitt hjärta, min själv. den som förstår mig... försvinner. robin ska antagligen flytta och börja jobba i norge vem ska jag nu sova med varenda natt? ha mitt huvud på in mage och känna att jag är trygg? hatar att du ska försvinna, hatar att du ska åka iväg, hatar allt detta.

plugg, plugg, plugg. har massa sådant efter. två arbeten i skolan plus uppskrivningen som är snart. jag ska kunna allt utantill och inte misslyckas en gång till. jag klarar inte det, för isåfall skiter jag i allt var körkort heter, då ger jag upp...


ursäkta mitt raseriutbrott men om bara allt kunde gå som man vill?

Kommentarer
nathalii

men jag kommer alltid stanna hos dig hjärtat ! <3

2009-01-21 15:19:09

ååh men säg inte så........................... :(:(:(:( <333333333333

2009-01-22 15:30:13

Saknar dig också. Vill du med på Springsteen i sommar? Puss

2009-01-22 22:57:56
Sarah

så tråkigt älskling :(

men tror inte det är så lätt att få jobb i norge och andra länder nu med tanke på låg konjukturen..

tydligen varslar de ganska ordentligt..

men jag finns kvar för dig <3

2009-01-23 22:33:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu