äntligen fredag

2009-01-23 09:06:00 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter i skolan nu, började åtta och slutar tolv. alkoholhantering i fyra timmar och det suger. Fick nyss två timmar på oss att göra ett arbete som ungefär kommer ta en kvart att göra. sov hos robin i natt och imorse klockan sex gick han upp. För halv åtta kom dom och hämtade honom och åtta gick till bussen, till norge. Han ska vara där till på tisdag, och det suger. sova ensam hela helgen. så himla tråkigt. blö...

men idag, äntligen fredag med lets dance och plugg. så kommer min kväll att se ut.
göra två arbeten plus körkortsteori. rolig helg?

åter till skolan och vårat arbete.
ciao.

Kommentarer

Hej Gumman. Blir en lugn helg för mig också. Börja packa för nästa helg flyttar vi. Men vore de inte skoj och bo på hotell och shoppa ordentlig i sthlm :) och gå på springsteen.

/Puss

2009-01-23 09:42:33

dööh! julanta kommer ju till dig ikväll :)

2009-01-23 13:54:45

Du kan väl fundera lite gumman, för biljetterna släpps på måndag och kommer ligga i mellan 500-700:-. Jenny ska med, länken jag har på min blogg :) men vill ha med dig också gumman :)

2009-01-23 14:58:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu