blå klänning och cider.

2009-01-17 19:41:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ikväll blir det fest och utgång igen, kvällen igår var minnesvärd och super rolig. tack lina & ronjus. plus min älskling som jag dansade med hela kvällen, blev sedan en bra natt tillsammans med efter ett långt förspel ;) vi dansade tills dom stängde sedan delade vi en limosine hem, vill inte låta snobbig med limosine men den stod först i taxi kön så den körde oss hem. han som körde var underbar och pratade med oss hela vägen. ikväll blir det dans med min underbara julanta, maddis och erika. vi ska dricka och sedan dansa röven av oss. let see!!

nu ska jag ner & öppna första cidern & låt oss sedan göra det till en kväll vi kommer sent glömma!

Kommentarer

Jag är nominerad (se min blogg)! Rösta på mig -> http://juliaberg.blogg.se/2009/january/finalister-i-tavlingen.html



Kram Nicole

2009-01-17 20:41:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu