flyttning med sarus?

2009-01-14 21:39:49 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ja kanske, imorgon ska jag och sarus titta på en lägenhet ihop och om allt är som det ska och den ser ut som vi vill så blir det att vi flyttar och blir inneboende. det hade varit super kul. sena filmkvällar och massa tjejprat bara vi två, precis som förr. vi kommer ha så otroligt kul ifall det blir så. hoppas och håller tummarna. det enda som egentligen är ett problem är isåfall pengarna. ska prata med min käre far imorgon och hoppas att det löser sig.

just nu sitter vi hemma hos jhonni för frida och rebecka har tatuerat sig, rebecka har gjort en drake på vänster handled som blev super fin. och frida håller på med två fjärilar på handleden med skuggor. blir super sugen på att tatuera mig igen. men har förtillfället tre och ska utöka mitt tatueringförråd snart men ska låta det ligga lite just nu. det enda som jag är sugen på och tror jag ska göra inom dom närmaste veckorna är två små hjärtan på vadera fot. längst upp på foten som bara ett litet smycke. det hade varit skit snyggt, enligt mig iallfall!

ikväll blir det att vara kvar här tills tatueringarna är färdiga och sedan åka hem till älsklingen. nu när jag äntligen blivigt frisk så ligger han sjuk, stackaren. ska hem och ta hand om honom sedan och imorgon är det skola. alkoholhantering på fyra timmar. slutar fem. palla.

jobbet fungerar inte bra just nu, hon ringde idag och sa att hon har inga undersökningar att göra därför dom dagarna som jag har planerade att jag skulle jobba torsdag - söndag blir inget. jag måste verkligen börja leta nytt. för kan inte leva på en tusenlapp i månaden på att jag inte kan jobba mer för dom har inga jobb? men sedan om man söker något annat finns det knappt heller för ingen tar in nya just nu. det finns inga jobb och det suger. har inga pengar till någonting så det blir väl att vänta tills det kommer nya undersökningar och jobba röven av sig på det istället.

så det jag ser fram emot nu är ifall vi får en lägenhet jag & sarus. återstår och ser imorgon!! :)

Kommentarer

Åh, gud vad mysigt det vore.

Kunde jag komma och hälsa på er :)

Hoppas det 'går' bra.

Puss Kusin

2009-01-15 11:41:50

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu