godmorgon alla glada

2009-01-30 09:12:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


idag är det fredag, och jag är glad för en gångs skull? vaknat på rätt sida och allt känns jätte bra. som sagt som jag skrev i mitt tidiga inlägg att jag vann löshåret och är så himla glad över det!!! äntligen kan jag få mitt efterlängtade långa hår! :D Skolan om en stund och sedan umgås med robin. han ska möta mig på skolan och sedan ska vi göra något några timmar fram till fem. för då ska jag hem och hjälpa pappa att förbereda för kvällen. ska ha pokerturnering här ikväll och det ska bli super kul! Spela pengarna av alla andra förhoppningsvis ;) sedan imorgon, om allt nu blir som det har tänkt ska jag passa linas nya hund på kvällen och hon ska även komma hit efter det och sova!!

nejdu, göra sig i ordning för skoldagen som inte är så lång idag. slutar klockan ett så det är skönt.

xoxo / emsan

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu