heja blondinbella

2009-01-09 17:41:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


att vara sjuk suger riktigt mycket. ögonen & näsan rinner, huvudet värker, jag fryser och vill bara kunna sova. var jätte sugen på att bada bubbelbad just nu. men vem ligger i det, jo pappa. han har precis kommit hem från jobbat. åhh.. vill ju göra mina spa behandlingar jag fick utav julanta i julklapp men det får väl vänta tills senare ikväll. vill bara säga heja blondinbella. hatat lets dance innan men nu är ju hon med och ska dansa rumpan av sverige. Det bli riktigt roligt att se hur långt hon klarar sig och hoppas hon vinner allt tillslut. För ni måste hålla med mig om att hon och sin danspartner är otroligt söta ihop.



Kommentarer

Du är så vacker hjärtat /v

Love love love

2009-01-09 17:43:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu