kan ej sova denna natten heller

2009-01-26 02:29:35 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


klockan är halv tre nu och jag ligger klar vaken i sängen och kan verkligen inte sova. det är antagligen för att jag har vänt på dygnet helt. men imorgon har jag skola plus jobb. så jag vill kunna sova om jag ska klara av dagen imorgon. men det finns så mycket som går runt i mitt huvud just nu, så mycket jag tänker på och jag vill att  min robin ska komma hem. legat och sovit själv nu tre dagar i rad. men imorgon kommer sarus hit och ska sova här, bra. får hoppas att jag kan sova då. det brukar jag oftast kunna iallfall... ligger och lyssnar på massa gamla kent låtar, ni som inte vet så var han min favorit artist i högstadiet. nu vet jag inte ärligt vem som är min så kallade "idol" lyssnar på allt möjligt som spelas lite överallt..

många nattinlägg lär det väl bli framöver, vi ses då?

Kommentarer

Gumman då, du måste ju sova om nätterna :(

Puss

2009-01-26 09:01:07

du vann. maila din mail till [email protected] så vidarbefodrar jag det till rapunzel

grattis

2009-01-28 21:34:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu