långa sovmorgnar. långa skoldagar

2009-01-15 11:49:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ni kanske tycker att jag har ett bra skolshema som börjar tolv-ett varenda dag. men ärligt talat hade jag hellre börjat åtta. vi börjar idag halv ett och slutar halv fem. hemskt. ingen vill ju sluta halv fem. då hade jag hellre börjat åtta och slutat tolv. då har man hela dagen att se fram emot sedan. men nej, alkoholhantering i fyra timmar till halv fem är det som gäller nu och är inte alls sugen. efter alkoholhanteringen blir det fort hem. för då ska jag lägga mig i ett efterlängtat bad och ligga där i resten av dagen. gå och lägga mig tidigt och försöka sova ut. att börja ta tag i mina två arbeten jag är efter i hade ju varit bra. så antingen ikväll eller imorgon, men som sagt redan torsdag idag, imorgon är det fredag och utgång? peppad peppad peppad iallfall. någon som är sugen så hör av er! :)

nu ska jag göra mig färdig sedan hoppa på bussen till skolan.
xoxo / emsan


Kommentarer
ronja

jag är sugen, men har inte pengar. ska försöka lösa det. för jag vill inte va hemma o gråta :(

2009-01-15 21:45:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu