perfect day.

2009-01-31 16:34:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


lördag idag, fredag igår. spenderades med pokerkväll hemma med pappas kompisar och jag & syster. kom trea båda gångerna så vi började sju slutade tolv och jag gick plus minus noll... åh, ibland undrar man fan hur det spelet funkar. åkte ut på K Q i klöver mot den andre 4 6 olika färger och han vinner på par i fyror. men men.. tur ska man ha. korten är inte allt ibland utan floppen är det som bestämmer det mesta.

ikväll blir det möta upp lina vid tåget klockan nio när hon kommer till halmstad med hennes hund! sedan blir det väl att umgås med henne resten av kvällen och mysa hemma hos mig. sitter hemma hos min robin nu och ska alldeles strax gå hem tänkte jag. bra med lite motion plus att jag känner orkar inte sitta på en buss som tar en halv timme...

skriver lite senare ikväll nu ska jag & robin mysa innan jag går.
xoxo emsan

Kommentarer

Love u to my heart <3

2009-02-05 11:02:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu