sjukling.

2009-01-09 14:41:16 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


ligger i sängen med värsta förkylningen och febern. veckan i sälen var underbar, drickande, kortspelande och såklart vara med mina älskade kusiner en hel vecka är alltid super trevligt. men igår när vi skulle åka hem vaknade jag med feber och frös. åkte i nio och en halv timme och frös hela vägen hem och vill bara dö. fyfan vilken hemsk känska det är när man är sjuk, när man har feber är det fan riktigt hemskt, och det sämsta med mig är när jag är sjuk tycker jag så synd om mig själv så jag gör det ännu värre än vad det är...

vill bara nämna några ord till min fina ronja. det löser sig
vet att allting känns meningslöst just nu, men det blir bättre
det lovar jag dig, suttit i samma sitts men det blir bättre.
du har mig föralltid vid din sida. ily <3

Kommentarer

Hej soetnos! :)

Nej, det får vänta ett litet tag till. Får förhoppningsvis lägenheten om två veckor, sen är ni jättevälkommna och vill inget hellre än att ni kommer och hälsar på. :)

Älskar dig kusin /v

2009-01-09 15:30:18
ronja

naawi, älskar dig snuttan, får se ifall det löser sig. i love you big time!

2009-01-09 19:19:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu