uppe med tuppen.

2009-01-10 09:38:56 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


att vara sjuk är värdelöst. somnade drygt ett i natt. då ringer robin halv tre när jag nästan precis hade somnat. han vet hur svårt jag har det att sova nu när jag är sjuk. han ringde bara för att säga att han skulle sova hemma. åhh.. blir så arg. somnade drygt fyra och vaknade sju. så nu ligger jag och tittar på nyhetsmorgon som började för drygt en halvtimme sedan och tittar på statsministern som är på besök och pratar om gaza och kriget där nere. bra att du visar ditt intresse fredrik!!

ikväll blir det en ensam hemma kväll igen. kanske blir poker med pappa, följa med och spela men det återstår och se om det finns några platser kvar annars så ligger jag här själv idag igen. gud vad synd det är om mig, tycker ni inte det?

slut pratat om mig, någon som såg lets dance igår? jag älskar det nya startfältet. tycker det är en bra blandning och det kan nog bli bra tillslut. sa ju i gårdagens inlägg att jag hejar på blondinbella. visserligen gör jag det. ska bli kul och se hur hon klarar sig, är verkligen imponerade av henne. 18 år går sista året på gymnasiet, driver två företag samtidigt som hon nu är med i lets dance och tränar dagligen plus att hon har flera möten om dagen, vill bara ge henne en stor applåd. Och tur att hennes pojkvän satt som stöd i pupliken igår och kul att daniel (programledaren) fick in ett bra skämt. nils= brunettberra. Men min favorit är egentligen magnus samuelsson, världens starkaste man. han ser så klumpig ut och ser ut som en stor nallebjörn men det löste sig jätte bra igår tycker jag.

nej, nu får jag återgå till tv:n innan jag ska in och lägga mig i ett skönt bad.

xoxo / emsan



btw. jag & syster i sälen.

Kommentarer

jaah ja såg det sen ja:D hihi<3

2009-01-10 15:16:10
ronja

höööörruuuu, när ska du träffa mig hade du tänkt dig ? :(<33

2009-01-11 20:48:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu