sjukfis

2009-06-06 00:13:12 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


jag ligger i feber, förkylning, halsfluss och början till öron inflammation.. det är rätt åt helvete också.. fryser som ett litet asplöv och vill bara kunna sova men det bara snurrar i min skalle och jag vill ha min julanta här, kom hem älskling!!!!!? imorgon blir det vila, pumpa i mig tabletter och se film.. vila upp denna helgen så tar vi det nästa helg då det är student.. vi laddar till tusen och glömmer alla problem som är nu.. tar dagen som det kommer..



Kommentarer

hoppas du får en underbar dag idag älskling, jag hoppas ni hade fint väder också när ni sprand ut. jag sitter här borta på andra sidan jordklotet och är en stolt "extramamma" som önskar sig att hon kunde befinna sig hos sin bergenholtz på sin dag. Men jag vet att du kommer att ha de så jävla roligt idag och du kommer inte märka av att jag inte är hos dig just nu, jag är alltid hos dig i dina tankar och i ditt hjärta. JAG ÄLSKAR DIG!!!

2009-06-12 16:04:58

tack sötnos :) hur var studenten och allt? jag har inte hört något från dig :(:( ÄLSKAR DIG!

2009-06-17 14:24:49

EMELIE!!!!!!!!!!!

2009-08-01 19:20:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu