du kommer äga USA med stormsteg!

2009-03-22 22:10:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


fyra åker vi från halmstad. senast klockan sex ska du vara in checkad. ett år iväg, ett år från mig. gud älskling. kommer sakna dig så otroligt. Så nu sitter vi i julantas soffa och ser på film, äter godis, dricker smoothies och skrattar. gud, du är underbarast hjärtat. jag och johanna har bestämt oss för att inte gå och lägga oss, för då kommer vi inte upp när vi ska iväg. så vi får sova i bilen istället... men det blir nog roligt det med. ska maila dig varenda dag så att du vet exakt vad jag gör och att jag vet exakt vad du gör. jag ska med till flygplatsen för imorgon är vi lediga från skolan. så himla skönt.,.
efter vi har lämnat av vår älskade ängel åker vi tillbaka till halmstad och då åker jag hem till min robin...

nu ska jag fortsätta se film och beck förhoppnings vis. men johanna vill se i hennes skor. kanske ska låta henne bestämma, hennes hus, hennes sista dag? eller, jag älskar ju beck?! får väl bråka om fjärrkontrollen! :P

ciao / ems


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu