du?!

2009-03-26 07:42:27 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


du, du, du. jag skulle inte ens vilja se dig i ögonen om jag såg dig just nu. hur fan kan man göra så mot ens kompis. ens kompis som varit snäll och bjudit hem dig, stöttat dig till 100 % alltid och lånat ut massa saker. men vad gör du mot mig? jo, du pissar mig rätt i ansiktet precis som jag inte betydde ett skit och drar in mig i dina problem.. fyfan säger jag bara. jag har tillräckligt hemma och det borde du veta. din ursäkt är " jag gjorde allt jag kunde?!" jo men visst.. hur fan kunde det gå så här då.. blir så jävla besviken och ledsen.. har fått "erbjudande" av pappa att flytta, han vill inte ha mig här längre pga. av detta. och det är du! åhhhh.. ser jag dig så vet jag inte vad jag gör seriöst.. det gör så jävla ont just nu...

Kommentarer
johanna - Au pair 2009 http://yellowladie.blogg.se/

jag finns här för dig och stöttar dig till 1450%, got that?

2009-03-28 03:17:09

ta det öga mot öga ist för att skriva ut det.

2009-03-28 17:49:44

nej för att jag stod och jobbade, det var min chef som sa till mig annars hade jag pratat, och vad är det du ska göra med mig när du ser mig som du har skrivit om på din blogg? och jag tänker inte ens lägga ner mer tid på detta nu, har egna problem med polisen att ta hand om. Puss.

2009-03-29 16:58:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu