ishockey och vilda västern

2009-03-28 22:59:23 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


har precis kommit hem från wild west steak house. ätit gott med familjen och träffade även kusinen med hans kompisar. vilket jäkla roligt gäng, synd bara ( för en gångs skull ) dricker inte jag och festar inte denna helgen så det var bäst att dra sig hemmåt. Dagen har annars bestått av att umgås med robin och sedan kom sara hit för att hjälpa mig hejja fram mitt älskade lag. HV71. Idag blev dom klara för final, mot färjestad. den första  matchen spelas på onsdag och då ska jag & bobby upp till jönköping och skrika halsen av oss, det enda negativa är att vi hejjar på ett varsitt lag så ska bli intressant och se hur den bilresan slutar men fyfan vad roligt det ska bli.

Älsklings bästis, att du ska skriva på engelska tycker jag låter kanon. kan även dina nya vänner i USA gå in och läsa hur du tycker det är där och hur du trivs. dessutom tränar du på din engelska och det är super bra! Önskar du var här just nu  men är så glad att du trivs och då ska du stanna och ha kul. Lev livet och tänk på mig ibland bara! =)

Nu ska jag lägga mig ner och vara aktiv i fotbollen. Portugal - Sverige. har varit lite halv social mot tv:n just nu för har svarat på lite mail och bloggat. men nu ska jag vara mer aktiv och heja på sverige, gör ni första målet?

Sov gott!


Kommentarer

men lilla lilla emelie, vi har redan sagt hela sanningen till polisen, varför du e tvungen att gå dit e för att du lånade ut det en annan gång vilket jag var tvungen att säga till polisen, eftersom att min mamma erkännde åt mig, om du inte riktigt förstår det. och jag åker inte på lempet för jag har aldrig fått ngn anmärkning av polisen innan. men varsågod. polisen vet redan om vad som hänt.

2009-03-29 19:55:39

sen vill jag fortfarande veta vad det är du ska göra med mig när du ser mig ????

2009-03-29 19:56:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu