jag gör detta för mitt hjärta

2009-03-21 12:48:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


jag har lovat mitt hjärta att börja skriva bloggen oftare nu, bara för hennes skull. för imorgon åker hon, iväg ett år och  samlar kunskap. gud, min bästa vän. nu ser vi verkligen hur stark vår vänskap är för när du kommer tillbaka kommer vi har starkare vänskap än någonsin. du kommer ha så fruktansvärt kul och jag är kvar här när du kommer hem. då ska vi ha 40 års kalas och en återföreningsträff kan man ju säga. förlåt för att jag ignorerat dig. men vet inte hur jag ska tackla detta, vet inte vad jag ska säga för att jag vill inte att du ska se mig gråta. vill inte att du ska känna dig dålig för att du ska iväg. Ska vara ärlig och säga att det kommer göra så fruktansvärt ont nu när du lämnar mig. men på samma sätt kommer du ha så otroligt roligt att du inte kan ana. jag finns här. och det gör ont.. men det blir bättre. När du är i USA så tänk bara att om ett år får jag se min bästa vän igen. om ett år finns hon där på flygplatsen, ( förhoppningsvis med körkort) och tar emot mig. för det kommer jag göra snuttan. ska vara den första som ser dig när du kommer hem plus att du ska köpa massa fina vackra skor och klänningar till mig! :) sedan om jag har fått ihop pengar och liknande kommer jag till dig efter sommaren. gud älskling det går inte att förklara i ord hur mycket du betyder. du är min allra bästa vän nu och föralltid. / ems


Kommentarer
johanna - Au pair 2009 http://yellowladie.blogg.se/

jag vet inte vad jag ska svara men du får <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 hjärtan men du är värd mer älskling!!! jag älskar dig, u know that!

2009-03-21 12:51:39
Matilda Söderström http://greenapple.blogg.se/

Ja den är verkligen härlig, den är ca strl 34-36. Om du bor i närheten av Norrköping eller Stockholm får du gärna prova den om du är intresserad. :)

2009-03-21 18:47:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu