mitt älskade lag, idag avgör vi!

2009-03-26 14:40:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


som sagt. mitt älskade ishockey lag vann igår med 1-6 borta i göteborg, Frölunda spelade hemma men förlorade mot mitt lag! Nu står det 2-2 i matcher och vinner hv idag blir jag överlycklig men det är en väldigt viktig match för vinner dom idag tror jag att dom avgör hemma på lördag! :) Gud, är så peppad och blir nog att åka till bobby och se matchen eftersom ingen har kanal nio!

Du har fortfarande inte ringt och sagt förlåt.. ingen skam i kroppen tydligen!
Åker jag dit drar jag ner dig med mig.. remember that!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu