slår ut dom en & en

2009-03-27 15:44:58 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter just nu hemma hos älsklingen och vi ser på tv och myser. ska snart åka hem och duscha och byta kläder för att sedan senare ikväll spela poker turnering på söder. förhoppningsvis så blir vi 30 stycken och fullt då är det alltid roligt. men som vanlig är det bara jag & malin som är tjejer. men men.. det går. vi slår ut dom en efter en.

Veckan har gått otroligt snabbt och nu är det redan helg. om två månader är det bal och om två och en halv månad är det dags för studenten. det enda vi väntar på är våra studentsaker som kommit till skolan, men har ännu inte fått dom.. hörde fån någonstans att det ska vänta tills alla beställningar kommit! Går så otroligt snabbt allting så vet inte riktigt vad tiden tar vägen. Nu ska jag packa ner datorn och mysa vidare med min pojkvän.

kusin / johanna. det är mycket som händer nu men orkar inte svara på bloggen.
får ta och prata om det när jag kommer upp till påsk. då har vi all tid i världen!

Kommentarer

Självklart gumman, ska bli kanonkul att du kommer :)

2009-03-27 16:31:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu