smärta på hög nivå.

2009-03-24 10:22:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vaknade av att solen strålar in och inser snabbt att jag försovit mig till skolan, magen värker så det går inte att förklara,  kanske besöka en doktor vore ju inte fel?! mitt hjärta har nu kommit fram och varit så orolig att något gått fel men nu har hon skrivit ett inlägg och lättnaden sjönk men saknar ändå hennes närhet här, mitt hjärta, min andra halva, min julanta. Studenten snart och är super taggad både till det och balen. men.. men.. vad händer efteråt? vadfan gör vi när skolan är slut? har börjat tänka på det nu.. finns inga lediga jobb, inga pengar att tjäna, inga lediga lägenheter knappt. gud, bara tanken gör mig nervös.. känns så overkligt att om 3 månader är vi så kallade vuxna då ska vi ut och jobba heltid och tjäna egna pengar. men kan inte förstå det, eller verkligen inte jag iallfall..

idag blir det sommarkänsla för min del så har tagit på mig mina äkligt fula gula jeans med ett vitt linne sedan solbrillor till det. super bra.. för jag och min robin ska till stranden idag. gå och titta och bara njuta av att sommaren är på väg! =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu