dont give up

2009-05-03 20:37:40 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


helgen har bestått av fyra dagar istället för tre pga av första maj. varit fest dag alla dagar.. men idag valde jag att ta det lugnt. jobbade 11 - 14 på kärleken sedan blev det hem till robin där vi lagade mat tillsammans. lärt mig att jag ska inte ge upp.. försöka. tro på det jag vill?!! eller?

just nu, söndag klockan snart nio.. snart är denna helgen slut och just nu mår jag inte alls bra. fryser som fan har precis badat i hett vatten för att försöka få tillbaka till värmen.. visst fryser inte lika mycket men nu fick jag ont i huvudet, nästan svim färdig och känner mig alldeles slut i hela kroppen.. suck!

efterlyser sarus, du skulle ringa mig när du kom hem! var är du?

"Vad tycker ni om min låt här på bloggen med josh groban - you are loved. finns det någon finare röst eller text?"

Kommentarer
sarus

2009-05-04 08:21:37
sarus

oj blev fel. Fet förkylning ligger inne. ville inte smitta ner dig. tog avstånd från hela världen igår när jag kom hem. spenderade mesta tiden i sängen.. hur mår du? saknar dig

2009-05-04 08:22:42
i huvudet på thåström - usa 09 http://yellowladie.blogg.se/

s a k n a r d i g

2009-05-06 04:54:47

Hur gjorde du för att lägga till låten på din blogg? Den var ju jättefin!

Tacksam för svar.

2009-06-04 13:20:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu