tears and rain

2009-05-06 14:42:19 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


en lektion i skolan, robins farfar bjöd mig och robin på kina, sitter hos robin nu och surfar runt på internet och väntar på att pappa ska hämta mig när han slutat, dagarna går så fort att jag knappt hinner med att andas. snart är det dags.. bal, skolavslutning, midsommar, sommarjobb, det stora livet.. var tar tiden vägen? nog om gnäll.. livet funkar kanon, hade möte idag med min handledare i skolan, Ilija som hjälpt mig genom denna sista tiden, guld värd! allting funkar kanon och jag blir godkänt i allt! Fick även reda på att det är fyra dagar kvar i köket och totalt fem veckor kvar till skolavslutningen., på ett sätt hoppar jag av glädje men på ett annat sätt är det deprimerande att aldrig mer gå i skolan och nu måste jag verkligen hitta ett jobb.. visst har sommarjobb, men vadfan händer efter det? suck, suck, suck...
nu ska jag återgå till musiken..

Puss


Kommentarer

Heeeeej bruden. Lange sen.. Fan va snygg peircing, ny?? Hoppas allt ar bar med dig, saknar er! Pussss <3

2009-05-09 00:07:19
i huvudet på thåström - usa 09 http://yellowladie.blogg.se/

JAG SAKNAR DIG!!

2009-05-09 18:39:33
i huvudet på thåström - usa 09 http://yellowladie.blogg.se/

EEEEEEEEEEEEEMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2009-05-14 14:49:23
i huvudet på thåström - usa 09 http://yellowladie.blogg.se/

GRATTIS GRATTIS GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKADE VÄN!!!! fick du mitt voicemail? ;)

2009-05-21 16:16:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu