there to find you

2009-05-26 09:45:34 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


bloggningen har legat på hyllan för ett jävla bra tag.. är lite trött på det ännu en gång om jag ska erkänna mina synder. det enda som jag lägger vikten på denna veckan är balen som är på söndag så allt är fixat tills dess. in idag och handla det sista.. göra håret idag.. naglar på fredag.. och vet inte hur jag ska hinna med allt.. glad att klänningen är färdig iallfall =) hjärtat mitt? min thåström? vill visa dig klänningen innan den stora dagen. vi måste bestämma en tid när vi sitter på skype/msn samtidigt.

ps. sitter på min nya fina dator pappa köpte till mig, bilder återkommer.

Kommentarer

vill se din klänning, e nyfiken till tusen :P

2009-05-26 18:01:33
i huvudet på thåström http://yellowladie.blogg.se/

klänningen var MEGAFIN!!!!

2009-05-28 19:18:39
i huvudet på thåström http://yellowladie.blogg.se/

ååååååh älskling jag har täänkt på dig heeela dagen!!!!

2009-06-01 02:08:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu