dresses for success

2009-11-07 17:47:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ikväll blir det middag på wild west för far eftersom det är fars dag imorgon och senare blir det förhoppningsvis utgång med min ronja. om det nu finns någon som ens är intresserad att sitta med henne tills jag kommer. blö, suger verkligen. alla ska vara hemma eller inte vill. men det är ju lördag?!

sitter just nu och pratar med mitt hjärta på msn och vi pratar bra planer? eller vad säger du julanta? om du bara kunde komma hem och finnas här med mig. bredvid mig, föralltid!

Farmor har hamnat på tillfället boende nu och om ungefär en månad kommer hon kommer till ett äldreboende antingen för dementa eller bara för äldre. min älskade farmor. glad för den tiden vi haft tillsammans även om du inte kommer ihåg mer nu!

nu ska jag försöka ta reda på om det blir dans hela natten lång eller om sängen väntar efter middagen?

Kommentarer

förlåt hjärtat, men tyckte bara det var onödigt.. ville ju ha skoj med de blev bara lamt de vi kom fram till tyckte jag. vi får ta o ses snart <3

2009-11-07 21:19:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu