little time

2009-11-09 22:39:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


precis tagit ett stort varmt bad och nu ligger jag och söker jobb på arbetsförmedlingen. Jag måste ha något att göra nu om dagarna för orkar inte bara sitta hemma. Vill ha något att göra och tjäna pengar vore ju också ett plus för ekonomnin är inte på plus sidan just nu..

elvis är min nya idol, aldrig gillat hans musik tidigare speciellt mycket men när tove sjöng elvis in the ghetto i idol så blev jag förälskad i den låten och det är den som spelas just nu i mina högtalare!

Snart kommer älsklingen hit då ska vi se film och mysa och sedan imorgon blir det in till stan och söka jobb på dagen och sedan ner till malmö med far framåt eftermiddagen!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu