min bästa vän!

2009-11-22 12:34:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Min bästa vän, min kille, min älskade är borta. Han skulle röntgas men det blev komplikationer och han kunde inte andas själv. Han fick en tub genom halsen men det blev infekterat och han fick lunginflammation så de bestämde att det bästa vore att han fick sova vidare i himlen. Har passat honom i över fyra år och vi var närmare än någonsin. ett stort hål från min favorit kille, börje! <3




 

vila i frid, du älskade och sova. nu får du sova vidare där uppe. rip.


Kommentarer

aw baby! så otroligt söt han var! jag vet hur det känns att förlora en hund =( <3

2009-11-22 14:48:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu