så hemskt ledsen

2009-11-27 12:30:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


förlåt min älskade caroline, skulle möta henne i stan idag vid tio men försov mig och när jag vaknade var klockan kvart över elva. måste stängt av klockan i sömnen eller något. verkligen förlåt.. sabba allting. Därför blev det ingen arbetsförmedlingen idag och ingen tripp till stan, alltså ligger jag fortfarande kvar i sängen och ser på tv.. kanske dags att gå upp, lägga sig i ett bad och göra sig iordning för dagen?

Sedan vet jag inte hur det blir ikväll, är sugen på utgång men ska till ullared sju imorgon.. ingen bra kombination. Får prata med folket och se vad som händer så återstår det och se!

Kommentarer

du vet att det är lugnt baby! var bara så tråkigt att inte få träffa dig idag heller.! <3

2009-11-27 13:19:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu