snuskigt att äta i Halmstad

2009-11-26 23:16:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har just legat och tittat på kniven mot strupen på tv3. Förstår seriöst inte hur man kan ställa upp i något sådant. Chateu Launge, den äckligaste restaurangen i Halmstad. Det är fan pinsamt. Skämmer ju ut hela Halmstad & jag kommer aldrig gå dit och äta även fast det blivigt bättre... Niklas gick i min klass tidigare och bättre än så trodde man ju att han kunde. Kunna se när mat gå ut och hur det luktar och smakar det är det första man får lära sig.. nejfy..

Imorgon blir det arbetsförmedlingen tidigt med carro och sedan försöka skriva in mig i skolan nu, har inget annat val längre. Inga pengar kommer in på kontot och det är den enda utvägen, tyvärr och säga det för hatar att plugga men har inga val längre.. det finns inga jobb och det suger..

Förhoppningsvis på lördag får robin nyckeln till lägenheten då blir det flytta in och göra det så bra som möjligt och sedan kommer jag antagligen vara där rätt mycket så blir att jag får flytta över lite dit jag också. På lördag blir det även ullared med mamma tidigt på morgonen ska åka härifrån vid sju, liksom är det normalt? klockan sju en lördag? men vad gör man inte för mamsen. Sedan på Söndag är det första advent. ska se om jag kan få med robin till stan alltid mysigt att gå där och titta på allt folk och känna julkänslan.

Nu ropar robin och sängen för mig och därför blir det God Natt!



long time no see, jag bjuder på den


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu