trying to find right way in the life

2009-11-06 15:40:13 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


jag försöker och försöker.. men vet inte vad jag ska göra längre. vet inte vad jag vill.. vill jag åka iväg och jobba, tjäna pengar och försöka komma bort från halmstad eller stanna kvar här utan jobb eller någonting fast med mina vänner, min familj och min pojkvän, allt känns oroligt i kroppen och jag vet verkligen inte längre.. jag känner en sak men ska jag lyssna på den eller fortsätta leta efter svar!

Kommentarer

gör precis vad du känner för.. om du vill åka iväg och jobba så gör det ! <3

2009-11-06 16:20:18

Hej Emelie



Hur ar alle med dig da? Har ar allt bara bra, vadret ar hur konstigt som helst. Vi hade sno och iskallt i borjan av Oktober, men nu i November har vi typ 20 grader, hahahaa det ar sa himla konstigt har. Men jag tankte fraga om du har lust att hjalpa mig designa min blogg lite, jag har forsokt men fattar inget assa, sa det vora jatte snallt. Hoppas du har det bra Puss & Kram Johanna

2009-11-07 17:38:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu