11 september

2009-09-11 15:30:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


bara 11 september gör mig nervös. ja som sagt jag hade ju inte velat flyga idag eller vara i USA. kommer man nog känna hela livet pga av vad som hände just denna dagen. I natt blir det tyskland. tjäna pengar och komma ner till de fina folket tyskland, eller inte. de otrevliga jävlarna. finns inget annat folk som är så otrevliga som tyskar.. möjligtvis franskar kan vara på det sättet med.. men men.. ska försöka sova lite idag med eftersom jag kommer vara uppe hela natten och sedan ska ronja komma hit.. vi ska se film, mysa och prata!

sedan imorgon blir det utgång med emmah och tova imorgon.
vi har bestämt oss för att ingen utav oss har riktigt mycket
pengar så det blir att ha riktigt roligt innan vi går ut.. och
sedan dansa hela natten lång. ska bli underbart roligt och
längtar redan nu tills jag träffar mina tjejer.

återgå till musik lyssnandet och sitta i solen, underbart livet kan vara ibland.

Kommentarer

oh ja! <3

2009-09-11 15:32:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu