2 & ett halvt år

2009-09-03 10:51:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


som startar med att robin ligger hemma hos sig och jag hos mig. den startar med att han ligger och sover ruset av sig för han var så jävla full igår att han inte visste var han var. han ringde mig halv fyra imorse och sen dess har jag inte kunnat sova. och på mage till det så ringer han nu och frågar om jag kan komma till honom för han orkar inte gå hit. jag orkar inte längre.. på våran dag & du gör så här.. ska bli intressant och se när vi ses idag.. jävligt intressant..

Kommentarer

i love you my beautiful girl. <3333

2009-09-03 14:29:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu