idag tar vi hem vinsten

2009-09-08 14:57:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


dagen har bestått av som vanligt, vakna sent och tv tittande. detta måste verkligen få ett slut. mår verkligen psykiskt dåligt av det. någon som har några tips? ikväll blir det poker spelande på klubben och ska försöka vinna hela skiten. i fredags åkte jag ut som nia av tjugo personer, precis innan finalbordet. inget jag skryter med precis och ska försöka hitta en bättre placering idag istället.

imorgn blir det fotboll på kvällen och ska försöka få ihop ett gäng och se det ute! måste ju försöka heja fram sitt lag så att de iallfall klarar sig fram till WM. Nu blir det musik lyssnande och vänta till min älskling kommer hem!

Kommentarer
malin syster <3

det låter ju trevligt syster :)

2009-09-09 12:41:06

ja, det ska bli mys :) jag hör av mig när jag kommit hem osv.. Puss babe<3

2009-09-11 09:36:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu