knock you down

2009-09-15 22:30:26 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


själv ligger man i feber och värsta förkylningen och imorgon ska man skolas in som personlig assistent hos en brukare men vet inte hur jag ska göra imorgon.. vill ju inte dit med värsta förkylningen och må skit och försöka assistera en utvecklingstörd. alltså är så osäker på om jag ska pumpa i mig massa tabletter och försöka gå dit men jag mår skit idag så allt återstår hur jag mår imorgon. men vill verkligen ha detta jobbet.. orkar verkligen inte göra någonting just nu.. bara sova och hoppas att allt blir bättre. håll tummarna för att morgon dagen blir bra!

jag är iallfall glad att min älskade börje är här och underhåller mig. eller underhåller och underhåller.. vi sover ihop och myser. men det duger och kanske får mig att bli friskare! :)

Kommentarer
caroline

håller tummarna för dig imorn, baby! <3

2009-09-15 23:40:07

wish u good luck my love <3

2009-09-16 15:14:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu