love game

2009-09-18 11:51:24 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


ligger hemma fortfarande i sängen och ser på film. Ska snart börja dra mig uppåt och försöka städa mit kaotiska rum. Febern är äntligen borta nu men hostar fortfarande jätte mycket och förkylningen är kvar.. men allt börjar mer och mer att försvinna för det känns bra att bli frisk. hatar att vara sjuk. sedan vill jag bli frisk så jag kan få träffa min carro också.. evigheter sedan vi sågs hjärtat.

Ikväll blir det antagligen kortspel eller film kväll. vi vet som sagt ännu inte här hemma.. men något utav det och imorgon blir det göteborg och travdag. åbys stora pris. ska bli grymt kul och sedan utgång på kvällen. Göteborg here I come.

Kommentarer
caroline

naaw, baby saknar dig! du måste bli frisk :D krya på dig <3 Älskar dig!

2009-09-18 22:07:59
i huvudet på thåström http://yellowladie.blogg.se/

Ä l s k a r D i g!

2009-09-20 06:28:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu