the time is here

2009-09-07 14:04:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


dagen består som vanligt av att man är arbetslös och går hemma. och det är riktigt riktigt tråkigt. vill bara ha ett jobb.. bara så man känner att man gör någon nytta i samhället eller iallfall att kan känner att man gör någon nytta om dagarna för det enda jag gör nu förtiden är att sova länge och sedan städa, tvätta och se på tv. men jag vill ha egen lägenhet, ett jobb och ett eget liv. men det finns ingen som vågar ta in nyanställda just nu eller så behöver du en bra utbildning på höhskolan, alltså är mina chanser slut.. nejdu, sluta på deppandet. nu ser jag förlossningskliniken istället och drömmer mig framåt tills det är min tur.. :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu