vad ska det bli av mig?

2009-09-17 15:08:00 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


ligger i sängen. med laptopen i famnen och hostar som en gris, känns ibland som jag hostar upp allting som finns inuti mig och näsan rinner så in i helvete. är det svininfluensan tro? hmm.. borde kanske kolla upp men tvivlar på det.. tror inte på sådant skit ärligt talat. tror bara det är att sätt att skrämma upp svenska folket ännu mera.

Iallfall nu har jag, carro och ronja beställt långt hår. vi ska vara fina till ronjas födelsedag och därför beställt väldigt billigt hår. eller hur mina tjejer? spänningen ökar och nästa vecka kommer det.

Nu ska jag ut med börje så han kan få gå en stund.. blir ingen lång bit vill inte bli sjukare än vad jag är men iallfall så vi båda får frisk luft. slänger in ett inlägg senare ikväll..

Kommentarer
Caroline

Självklart baby :) <3

2009-09-17 16:22:58

oh ja <3

2009-09-17 17:49:11

Hey, ring sjukvårdsrådgivningen. Jonas ringde ch han hade förmodligen svininfluensa. Men är som en vanlig influensa. Är värre för gravida, gamla, barn & de som ev. har socker. Ye ye. Ta hand om dig gumman. <3

2009-09-17 19:15:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu