9 timmars tids skillnad

2010-02-18 03:56:13 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


ja, som sagt. ingen mer som är uppe vid den här tiden. inne på msn och alla är utloggade och sover nog sött i sina sängar? men inte jag.. här följer vi os vare sig vilken tid det är och matchen mellan Sverige och Tyskland är precis slut och den slutade med seger 2-0. Riktigt stolt över våra grabbar dock grymt besviken på damerna som förlorade mot Canada med 13-1. utklassning och utskämning över det svenska damlaget. Snart är klockan 04,00 då spelar damerna curling och sen är det morgon igen och dags för skola.

Sova gör vi på dagarna nu förtiden för på natten blir det full fokus på OS.
kalla mig dum, men vem har någonsin påstått något annat ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir gumman <3

Jag hoppas att du kommer och bor hos oss en helg här framöver, kanske kan komma en sväng i påsk om du vill : ) har förhoppningvis flyttat till påsk (om jag lyckas pusha Jonas med renoveringen)..

Men bilder kommer på bloggen så småningom : )

Love you, dear.

2010-02-18 10:43:24

Jaa, nej vill inte heller att det ska gå så långt imellan. Får ses nu i veckan igen.! Ska nog in och köpa skorna då på skopunkten :D älskar dg <3

2010-02-19 10:47:09

Då är vi fler som är dumma i så fall :)

2010-02-19 22:39:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu