börjar närma sig mot sitt slut..

2010-02-28 23:25:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jo så är det.. os har hållt på nu över två veckor och nu är det sista dagen och sista finalen matchen i hockey mot Canada - USA som rullar just nu på min tv. Jag hejjar på usa eftersom canada har varit favoriter hela vägen hade det varit lite kul om USA vände och skrällde lite.. alltid lite kul med förändringar! Iallafall Sverige slutar med 11 medaljer och tycker att vi varit duktiga med skador och sjukdomar bland dom svenska deltagarna så har det blivit lite medaljer på ställen vi inte trodde och tvärtom, jag är nöjd och har haft några roliga nätter med os och suttit och hejat på sina svenska hopp.

Snart blir det att titta på ett inslag de visar efter hockeyn om olika ögonblick i OS och sedan blir det att försöka lägga mig och sova inför morgondagen när det är dags för skola igen!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu