hos min julanta

2010-02-12 13:13:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ja, så är fallet. åkte hit vid halv tolv och då stod det fördiglagad mat på bordet som hon hade gjort till mig. den godaste och bästa maten som finns. pasta med baconsås. det är grymt gott och ni som inte smakat det har missat något. nu sitter vi här och lýssnar på spotify eftersom julanta ör nybörjare på det och skaffade det igår, men kanske inte är så konstigt eftersom hon varit i USA tidigare.

ikväll blir det hem till mormor äta middag och fira att syster fyllde år förra helgen sedan blir det nog att vi drar in till stan en stund och imorgon blir det utgång med kusin som kommer på besök från Karlstad..

nu ska jag hjälpa min julanta att packa inför hennes skåneresa i helgen och sen ska vi mysa..

Kommentarer

När har du tid att ses? <3

2010-02-13 14:36:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu